Şirkette hayata geçirilen müşteriyi merkeze koyan yaklaşım ve operasyonlardan insan kaynaklarına kadar bu yaklaşıma uygun öncü uygulamalar sayesinde, Harvard Business School’da MBA bölümünde vaka çalışması olarak öğrencilerle paylaşılma başarısına sahip oldu.

Vaka çalışmasının halka açık olarak erişilebilecek özet versiyonuna “Turkasset: Customer-Centric Collections” dan ulaşabilirsiniz.

Harvard Business School Case Study

 

Bu yazıyı diğer platformda paylaşmak ister misiniz?

Yazar Hakkında

Zeynep Bilgiç

Girişimci, Stratejik İK Danışmanı, Profesyonel Koç

Freelancer ekosistemi, karma iş gücü, geleceğin çalışma yöntemleri, bağımsız danışmanlık ve stratejik insan kaynakları liderliği konularında araştırır, yazar, anlatır...

E-Bülten Aboneliği

Bu içeriği beğendiyseniz e-bültene abone olmayı unutmayın.

Konuşmacı & Etkinlik Talepleri

Uzmanlık alanlarımla alakalı konularda seminer, konuşma, TV programı, podcast gibi etkinlikler için taleplerinizi bana doğrudan iletebilirsiniz.

İletişim

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.